torsdag den 3. maj 2012

Vogue-redaktør for H&M


Chefredaktøren for det japanske Vogue, har nu fået stillingsbetegnelsen accessorie-designer på sit CV. Hun er nemlig ved at designe en accessorielinje for H&M. Linjen kan købes i 140 forskellige butikker verden over, samt på H&M.com fra den 4. oktober 2012. Linjen kommer til at bestå af smykker, solbriller, sko, tasker og en trolley.

Selv siger hun om samarbejder:
"Jeg er meget begejstret for samarbejdet. Det er første gang, at H&M involverer en fashion director i et projekt, og det er et tegn på en vigtig udvikling i modeverden. Jeg er både stolt og ydmyg over at være blevet valgt til at lede dette projekt. Jeg ønskede at skabe eksklusive accessories, som normalt er svære at finde. Som stylist ved jeg, hvor vigtig en rolle accessories spiller, for det er dét, der giver ethvert look et personligt præg. Kollektionens accessories er noget alle kan nyde, og det kan forvandle en almindelig hverdag til en fantastisk modeoplevelse,"
Uuuuuh jeg glæder mig til at se hvad hun finder på!