torsdag den 13. september 2012

Gråt og kedeligt vintervejr!




Tumblr_ma25it900i1rcl4j0o1_500_large

Så kære læsere, efter en meget lang pause, synes jeg nu at der skal gang i bloggen igen. Sommeren er overstået, og det betyder desværre alt for gråt vejr og alt for lange og alt for kolde efterårsaftener. Så derfor har jeg fundet lidt billeder, der forhåbentlig kan hjælpe lidt på humøret. 

Første billed, faldt jeg over, da jeg pt sidder og drømmer om en lille weekend tur til London. Jeg har været der 2 gange før. En gang i Februar og en gang i September, og af en eller anden grund er andre storbyer altid mere spændende end København i gråvejr.. Til November går rejsen dog til Milano og så må vi se hvor smukt der er dér om efteråret/vinteren.
Autumn_leaves_by_artifexa_large
Det eneste positive ved efteråret her hjemme er, de smukke farver, der pludselig er alle vegne!


Tumblr_m9sxiar1rw1rf7eq1o1_500_large

Jeg er som regel ikke meget for at bevæge mig uden for en dør, når vejret er alt for koldt. Men med rigeligt tøj, som i 4 uld sweaters, en uldjakke, en pelsvest, hue, vanter, muligvis overtræksbukser, ihvertfald varme bukser, så kan det faktisk være ret hyggeligt at sidde og få en kop varm kakao. 
Snow-snowing-street-winter-favim.com-405397_large

Hvis der skal sige lidt gode ting om det kolde vejr og den nye sæson vi går i møde, skulle det da lige være at et sæsonskift altid er en undskyldning for at shoppe, fordi alt det gamle vintertøj bare aldrig er varmt nok sæsonen efter!

Så god sæsonshopping til jer alle, forhåbentlig får jeg mere tid til at blogge nu, og så husk at Designers Remix holder lagersalg i Nørrebrohallen i weekenden. Mere info kommer!