tirsdag den 22. maj 2012

Sommerens drømmekjole.

Nøj hvor har jeg savlet over denne blonde kjole fra Malene Birger mange gange nu. Desværre har Malene endnu ikke forstået at jeg ikke har råd til at give 2.500 kr for en kjole. Men hvis jeg havde den, eller en lignende, ville jeg tage den på til en af sommerens fester med et par sorte ballerinaer, for at holde det piget look og sætte den sammen med en lang, boyfriend blazer, ala silkeblazeren fra Selected fundet på asos.com, for ikke at gøre det for piget, eller med en læder jakke som denne fundet hos Zara, for at skabe en klar kontrast mellem blonderne og læderet. Hvis jeg var så heldig at blive inviteret til sommerbryllup, barnedåb eller lignende, ville jeg tage en kort blazer ala denne fra Malene Birger på, for at fuldende det fine piget look.

Uh, den har så mange anvendelsesmuligheder denne fine kjole! Heldigvis er den udsolgt i str. 36 på shoppen, hvad der er sparet er tjent=jeg har tjent 2500 kr! :)

Har i tøj til alle de kølige sommeraftener?