fredag den 25. maj 2012

Palæomad i Torvehallerne

Efter en længere shoppetur (sådan føltes det ihvertfald med en kæmpe, propfyldt taske over skulderen) valgte jeg i dag, at droppe 7-elevens kyllingestiks, som, så længe de er neutral marineret, er tilladt i min paleo kost, i stedet tog jeg forbi Torvehallerne, da jeg alligevel skal ud på Nørrebro, og gik forbi Palæo. Det er en bod i hal 1, som også tror på paloe livsstilen og derfor har valgt kun at sælge mad, der bygger på disse principper. 


Første overraskelse, var en ekspedient, som jeg gik i folkeskole med, og ikke har set siden 8. klasse! Næste overraskelse var de mange lækre og 'almindelige' ting at vælge imellem på menukortet. Bl.a. wraps, hotdogs og lignende, dog er udvalgte ikke så stort. Jeg valgte en kokos skyr med müsli (tror jeg nok den hed) og nej hvor var den lækker! 


Jeg blev så hurtigt mæt at jeg ikke engang kunne spise den hele. Eneste minus er min kræsenhed, der gør at jeg hellere vil lave den selv der hjemme, så jeg selv bestemmer hvad min müsli skal bestå af (men sådan vil det nok være alle steder jeg køber müsli). Men jeg kan absolut kun anbefale jer at kigge forbi Palæo i hal 1. Puha, det blev et længere end forventet. 


Håber i nyder solen, og endnu ikke er dehydreret helt?!